فرماندار تفرش: طرح "شکرانه سلامت" در تفرش اجرا می‌شود

پایگاه خبری تفرش:

فرماندار تفرش گفت: طرح شکرانه سلامت در تفرش به منظور رفع مشکلات مددجویان بهزیستی و نیازمندان اجرا می‌شود.

کریم وند/ فرماندار تفرش

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تفرش، کریم حمیدوند پیش از ظهرامروز در شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی با اشاره به اینکه باید در راستای رفع مشکلات مددجویان گام برداشته شود اظهار داشت: با تحقق این مهم می‌توانیم گام‌های بسیار مهم و تاثیرگذاری را به منظورکاهش آسیب‎‌های اجتماعی برداریم.

وی افزود: درطرح شکرانه سلامت در تفرش کارمندان علاقه‌مند تفرشی با اهدای 3 رقم آخر حقوق خود به صورت ماهیانه می‌توانند در این طرح شرکت کنند و از مددجویان حمایت کنند.

فرماندار تفرش تصریح کرد: باید در ارائه این کمک‌ها و خدمات به افراد نیازمند و مددجویان کرامت و حرمت انسانی این افراد حفظ شود و نهادهای نیکوکاری کارهای خیر و چترهای حمایتی خود را با در نظر گرفتن این مهم گسترش دهند.

حمیدوند با اشاره به اینکه کمک‌های داوطلبانه مردمی به این اداره روند خوبی را سپری می‌کند گفت: در حال حاضر در این شهرستان 56 نفر از نیروهای مردمی در قالب نیروهای داوطلب به افراد نیازمند کمک می‌کنند.

وی افزود: باید تلاش شود تا بتوانیم افراد را به استقلال و خودکفایی برسانیم و برای اقشار تحت پوشش بهزیستی، معلولان و خانواده‌های بی‌سرپرست و نیازمند بتوانیم ایجاد شغل کنیم و با تحقق این مهم بتوانیم عزت نفس را در این افراد ایجاد کنیم.

 

فرماندار تفرش تصریح کرد: تمام فعالیت‌ها درسازمان بهزیستی خودکفایی و بازتوانی حرفه‌ای و ایجاد اشتغال مولد است و در این راستا حمایت خیران و نیز تداوم اجرای طرح شکرانه سلامت می‌تواند بسیار مهم و تاثیرگذار باشد.

حمیدوند با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال برای معلولان و مددجویان با مشکلاتی همراه است گفت: باید در این راستا به شناسایی معلولان و مددجویان توانا و جویای کار بپردازیم و مشخصات آنان را در بانک اطلاعاتی جمع کنیم و بتوانیم با حمایت خیران و ارائه تسهیلات به ای افراد در راستای رفع مشکلات این افراد گام برداریم.

وی افزود: با استفاده از مشارکت‌های مردمی و همت خیران با نزدیک شدن عید نوروز سبد کالا و پوشاک برای مددجویان تامین می‌شود وبا تداوم اجرای طرح شکرانه سلامت  در راستای رفع مشکلات افراد نیازمند این شهرستان گام برداشته می‌شود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 13:55 | نویسنده : میثم اله وردی |